Rondleidingen

Naast de gebruikelijke openingstijden kunnen wij het hele jaar door ook een programma samenstellen voor groepen van minimaal 10 personen. Denk eens aan een familiereünie als de wortels van uw familie in Willemstad liggen!

Met een groep zakenrelaties, het moment om even tot rust te komen in de hectiek van alledag. Als vereniging, altijd een schot in de roos.

Deze rondleidingen worden verzorgd door één van onze eigen gastvrouwen/- heren, die uitstekend op de hoogte zijn van alle bijzonderheden in de Koepelkerk en haar historie. Een beklimming van de toren hoort hier natuurlijk ook bij.

Op verzoek is het mogelijk om bij een minimum afname van 50 stuks uw naam of logo te vermelden op het etiket van onze eigen Koepelkerkwijn. Het samenstellen van een relatiepakket met wijn, kaars, chocolade, allen met Koepelkerklogo en het speciaal Willemstads kaartspel, doen wij graag voor u.

Na het bezoek aan de Koepelkerk is het altijd goed verblijven in ons stadje!

Tarief: 2 euro per persoon met een minimum van 25 euro.

Belangstelling? Neemt u dan contact op met Jan Luijk (0168-472515 of 06-20005586) of één van de overige bestuursleden.

Voor een uitgebreide stadswandeling kijk dan op de website Op stap in Willemstad.

kerk-klein.jpg  wstad-water.jpg
 wstad-water.jpg  kerk-centrum.jpg